HomeМузыкаRelated VideosMore From: FifthHarmonyVEVO

Fifth Harmony - Work from Home ft. Ty Dolla $ign

7774930 ratings | 2049636302 views
\""7/27"" available at: iTunes: http://smarturl.it/7.27 Amazon: http://smarturl.it/727_Amzn Spotify: http://smarturl.it/727_Spotify Google: http://smarturl.it/727_GP Apple Music: http://smarturl.it/727_Apple http://www.fifthharmonyofficial.com http://youtube.com/FifthHarmonyVEVO http://twitter.com/FifthHarmony https://www.facebook.com/fifthharmony http://instagram.com/fifthharmony Lyrics: I ain't worried bout nothin I ain't wearin na nada I'm sitting pretty, impatient But I know you gotta Put in those hours Imma make it harder I'm sendin pic after picture Imma get you fired I know you're always on that night shift But I can't stand these nights alone I don't need no explanation Baby you're the boss at home You don't gotta go to work But you gotta put in work You don't gotta go to work Let my body do the work We can work from home Let's put it into motion Imma give you a promotion I'll make it feel like a vacay Turn the bed into an ocean We don't need nobody I just need your body Nothin but sheets in between us Ain't no gettin off early Oh, yeah Girl gotta work for me Can you make it clap No hands for me Take it to the ground Pick it up for me Look back at it All on for me Put in work like my timesheet She ride it like a '63 Imma buy her no Celine Let her ride in a foreign with me Oh, she the bae, I'm her boo And she down to break the rules Ride or die, she gone go I won't judge, she finesse I pipe her, she take that Puttin' overtime on your body (C) 2016 Simco Ltd. under exclusive license to Epic Records, a division of Sony Music Entertainment"
Category: Музыка
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (436028)
Kundana K (24 minutes ago)
Lol it sounds like twerk (-_-メ)◕‿◕(>ω<)(≧▽≦)🤣
Zhy Lumanog (30 minutes ago)
Your not Fifth Harmony Anymore! Your "Fourth Harmony" 😅😅
Underrated Talent (58 minutes ago)
This song wouldn’t be as iconic without Dinahs and camilas adlibs towards the end
Camila Santos (1 hour ago)
o ano é 2019 e aqui estou eu sofrendo de saudade
Adellia Arsya (1 hour ago)
Maret 2019
Isaiah Hines (1 hour ago)
Isaiah. Fifth Harmony
Shirley Lucas (1 hour ago)
That. Is my sonnnnnng
Anybody still here trying to work?
Jorge Inacio (2 hours ago)
Gosto muitgt
Jorge Inacio (2 hours ago)
Gosto muitgt
:v lol (2 hours ago)
Por que se separaron :( se les extraña
bababuoy (2 hours ago)
The highlight of this entire song is the end with camila’s high notes 😍😍😍
Ordom Cambodia (2 hours ago)
2019???
S L (2 hours ago)
Good song love it😻😻😻😻😻😻
intldawn (3 hours ago)
I see you, Ally! 🔥🔥🔥
WHY SO MANY DISLIKES?
Rayssa Bomfim (3 hours ago)
Que saudade da Camila
COMMON MAN (3 hours ago)
I am here for "DOLLA"....what a "VOICE"!!
HD POP (4 hours ago)
2019 ??????
Xamir Gonzalez (4 hours ago)
Amo esa cancion
heather barthel (4 hours ago)
I love u
Whatta G (4 hours ago)
WHOSE HERE FOR NORMANI, DJ, ALLY, AND LAUREN?? (And Camila ig)
kaylane Vitória (5 hours ago)
Quem ta em 2019 curte
AMÉRICA 77 PLUS (6 hours ago)
2 0 1 9
AMÉRICA 77 PLUS (6 hours ago)
2 0 1 9
rohsyam fitri (6 hours ago)
Ohh Contruction Why So Late To Finish That Building Was 3 Years
Sandra Brun (6 hours ago)
Eu queria promover o cara do trator!🤤🤤🤤
Death1-the-kid1 reee (6 hours ago)
Yoooooo 2019 BOIIII LIKE IF U AGREE
Cryptic (6 hours ago)
Whole comment section is about how the construction isn't done
DOMI domi (7 hours ago)
👍👍👍👍👍
Angelo Oginany (7 hours ago)
Fruttj
Davide galeazzi (8 hours ago)
Music ----> Amazing Lyrics -----> Trash
çinema you (8 hours ago)
chama o alok
Maryam Naji (8 hours ago)
Just watched there carpool karaoke with Sam smith Lit 🔥
Breezy Harley (8 hours ago)
Cool
JLS Wins (8 hours ago)
Lille mix Xd
orange jauregui (8 hours ago)
MUSICA FODA TYIANDO A PARTE DO EMBUSTE
Jesus Silva (8 hours ago)
Eita esses homens são um sonho de qualquer mulher...
Construction Workers : kill me please
Army Simone (9 hours ago)
This is heaven when your bisexual 😍
Amara Harris (9 hours ago)
Without the music, this is some weird porno.
isa Martins (10 hours ago)
Só eu q falo português?
Asmine Baby (10 hours ago)
❤️❤️❤️ miss this #throwback
amaalm 6 (10 hours ago)
Oh my god so good how are you made this song I wanna God you believe me this song by434
kayakaja (10 hours ago)
Camilla was clearly the best, the reason Fifth harmony isnt a thing anymore is bc these fucking girls didnt treat her like they should. And if Camilla wasnt in this group, the would be nothing. Dont come here and tell me that i aint right, we can clearly see that they couldnt without Camilla. İ can only hear her voice.
Ephraim (8 hours ago)
kayakaja please shut up. Firstly, her name is Camila. And secondly, all group members are doing fine. And they are still good friends. Nobody treated Camila like shit. She just left coz she wanted to realise her dreams. If u can only hear Camilas voice then U have to go to the ENT physician. You have no clue. Damn prick
megan nogowski (10 hours ago)
who’s seeing this in march still?
Zack Onomadek (10 hours ago)
Sounds very similar to "We are never getting older"
baby alision jjbillingy (10 hours ago)
I love camilla and diah
kaua augusto (10 hours ago)
Gosto dessa música manda sauve
David Souza (11 hours ago)
Music good
Abhi Jit (11 hours ago)
Build build build build build build build 😹😹😹
tayseer abushanab (12 hours ago)
is camilia on herelike if u think so
Stormy Weather (12 hours ago)
Just realized Normani and Dinah are he only ones who can dance hats why they zoom in on them during the dance scenes
Dani FB (12 hours ago)
Camila baila muy sexy 😍
Gamingwithsuper_L 1179 (12 hours ago)
2019??anyone?
Noemia Bachmann (13 hours ago)
2019 😁😂
Regina Montoya (13 hours ago)
lauren voice ❤️❤️is the best❤️❤️😘😍
Flawess Grace (13 hours ago)
Normani has the best dance moves
MedSou (13 hours ago)
99% of *You* won't read this but... . . . . You are the 1%, *Have a good day* ❤❤❤
Love K-POP (13 hours ago)
2019...still love this song!
VINICIUS GARCIA (14 hours ago)
March 2019
Samantha Ryan (14 hours ago)
Only reason I ever watched this video was for the workers lmaooooo
katiane Costa (14 hours ago)
I love she's
blue mixes (14 hours ago)
Where are mixers at??
Daily Hunter (15 hours ago)
Video Director: Where are shooting these video on a building site. Manager: Excuse Me?,....I mean why? Video Director: There's gonna be a lot of Banging and Screwing,...catch my drift?
Muhammad Sofiyul Fuadi (15 hours ago)
Coming here after watching Normani sang this song on Sweetener Tour.
LeeroyJenkins 124 (15 hours ago)
This part🤗 3:00
Kunakana (16 hours ago)
Fr tho. The bag he picks up in the beginning is a 60lb Quikrete bag due to its thick black outlines with the black and yellow color scheme. I know because I sell Quikrete concrete bags daily. Since half of it was spilled on the ground, the remaining weight of the bag is roughly 30lb. He picked up the bag and put it on his shoulder like its heavy lol
downhill e vida dh (16 hours ago)
This song and video 2019
ibi ibrahim (16 hours ago)
Anybody else in March 2019 Put your finger here IF you like Fifth Harmony work from home🏡 🤗👇
Teagan Rojas (16 hours ago)
Anytime I see camila bend down in the start it’s not the same because I imagine her grunting
Ali Raza (16 hours ago)
looks like a bumble app advertisment
Ali Raza (16 hours ago)
anti feminist song
Shannon McGee (16 hours ago)
But you have to do good
Aransha Monty (17 hours ago)
Ouffff 😲😲😲😲
Mokhtar Milano (17 hours ago)
\22\03\2019 💪💪
A piece of cheese (18 hours ago)
0:47
Raiane Silva (18 hours ago)
Ain q sdds mano ;-; agente era feliz e não sabia
Adrian Pawłowski (18 hours ago)
Zabierzcie je stamtąd zanim coś spie*dolą
TAMIl PASAGA sandy (19 hours ago)
Pls download this son
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Laine Beguiras (20 hours ago)
Lauren has the most appealing voice i stan! 🖤🙌🔥
Highway U (21 hours ago)
Camila queen
Diane N (21 hours ago)
i like how she says night shift... maybe nursing work is following me o_o
Nabil Beekharry (22 hours ago)
Woooooooooooooooooooooooooooooooooooow
Oscar Official (23 hours ago)
Like right now
Queeeeee👸👸👸👸👸👸👑
Mark Ellis (1 day ago)
How did I forget about this song!
north_face (1 day ago)
why tf am i watching this shit
Какого хера? 2 миллиардов просмотров?! Бл
วัน ฮอด (1 day ago)
คนไทยเอ๋ย
taylor kimball (1 day ago)
1:18 fmu ally
Eu amooo essa música, não sei oque diz mais eu me lembro do meu passado 😂😍
Empek Empek (1 day ago)
hs
Cristiana Alves (1 day ago)
Tem uma brasileira aquiii!!!😘😘
Shanti (1 day ago)
I Wish They Didn’t Break Up 😩I Miss Them Together Who Else🥺
Betzy Salmeron98 (1 day ago)
Who still listens to this
Bee Legend (1 day ago)
I live in that house now.
Antonia requembole (1 day ago)
😘😘😘😘😘😘😘😘😇😇😇😇😇👏👏👏👏👏👏🤗🤗🤗🤗
BlueberryBum Lol (1 day ago)
Legend says they still haven't completed the house that's why they haven't done anymore songs since 3 years and Camilla still uploads videos 💀

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.