HomeМузыкаRelated VideosMore From: Roadrunner Records

Nickelback - Rockstar [OFFICIAL VIDEO]

592511 ratings | 139599766 views
Nickelback's music video for 'Rockstar' from the album, All The Right Reasons - available now on Roadrunner Records. - CD: http://smarturl.it/NickelbBestOfCD - iTunes: http://smarturl.it/nb-bestof-itunes - Stream: http://smarturl.it/NickelbBestOfStream Subscribe: http://bit.ly/171a3Ya Site: http://www.nickelback.com/ Facebook: https://www.facebook.com/Nickelback Twitter: https://twitter.com/Nickelback LYRICS I'm through with standing in line To clubs we'll never get in It's like the bottom of the ninth And I'm never gonna win This life hasn't turned out Quite the way I want it to be (Tell me what you want) I want a brand new house On an episode of Cribs And a bathroom I can play baseball in And a king size tub big enough For ten plus me (So what you need?) I'll need a credit card that's got no limit And a big black jet with a bedroom in it Gonna join the mile high club at thirty-seven thousand feet (Been there, done that) I want a new tour bus full of old guitars My own star on Hollywood Boulevard Somewhere between Cher and James Dean is fine for me (So how you gonna do it?) I'm gonna trade this life for fortune and fame I'd even cut my hair and change my name 'Cause we all just wanna be big rockstars And live in hilltop houses driving fifteen cars The girls come easy and the drugs come cheap We'll all stay skinny 'cause we just won't eat And we'll hang out in the coolest bars In the VIP with the movie stars Every good gold digger's gonna wind up there Every Playboy Bunny with her bleached blond hair, and well Hey hey I wanna be a rockstar Hey hey I wanna be a rockstar I wanna be great like Elvis without the tassels Hire eight body guards that love to beat up assholes Sign a couple autographs so I can eat my meals for free (I'll have the quesadilla, ha, ha) I'm gonna dress my ass with the latest fashion Get a front door key to the Playboy mansion Gonna date a centerfold that loves to blow my money for me (So how you gonna do it?) I'm gonna trade this life for fortune and fame I'd even cut my hair and change my name 'Cause we all just wanna be big rockstars And live in hilltop houses driving fifteen cars The girls come easy and the drugs come cheap We'll all stay skinny 'cause we just won't eat And we'll hang out in the coolest bars In the VIP with the movie stars Every good gold digger's gonna wind up there Every Playboy Bunny with her bleached blond hair And we'll hide out in the private rooms With the latest dictionary and today's who's who They'll get you anything with that evil smile Everybody's got a drug dealer on speed dial, well Hey hey I wanna be a rockstar I'm gonna sing those songs that offend the censors Gonna pop my pills from a pez dispenser I'll get washed-up singers writing all my songs Lip sync 'em every night so I don't get 'em wrong Well, we all just wanna be big rockstars And live in hilltop houses driving fifteen cars The girls come easy and the drugs come cheap We'll all stay skinny 'cause we just won't eat And we'll hang out in the coolest bars In the VIP with the movie stars Every good gold digger's gonna wind up there Every Playboy Bunny with her bleached blond hair And we'll hide out in the private rooms With the latest dictionary and today's who's who They'll get you anything with that evil smile Everybody's got a drug dealer on speed dial, well Hey hey I wanna be a rockstar Hey hey I wanna be a rockstar
Category: Музыка
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (45101)
Emilia Konopka (16 minutes ago)
1:37 ITS MY BABY JACK FROM CALPURNIA
Nepenthe6 (4 hours ago)
Blast in your car on Friday after work
Sanjib Chakraborty (5 hours ago)
I didn't want to be a fuckstar... lol the fate aaaaaaaass it starts with you wish to end with you as well...
Aroused Banana (6 hours ago)
Meme....
2019 from Thailand
Manny (12 hours ago)
2019
II_EZGT_II (13 hours ago)
Any 2019 listeners
Jesus Cordova (16 hours ago)
0:25 Paul wall?
MAD COLLECTOR (16 hours ago)
The fact that they got Chuck Lidell and Kid Rock on here makes me happy
Sara Zeneli (18 hours ago)
I wasn’t even born when this made
Sara Zeneli (18 hours ago)
Is this country music? I feel dumb for asking this but Ya..
Leonardo Braga (18 hours ago)
Its Rock music
reborn 123 (19 hours ago)
1:37 OHHH MY GOODNESS! 😍
Jéssica Eloy (19 hours ago)
😻
Andrew Johnson (22 hours ago)
NICKELBACK IS FUCKING GAY AND ANYONE WHO LISTENS TO IT IS A FAGGOT U FO REALIZE THAT THE LEAD SINGER STUCK HIS LIL 1 INCH DICK IN A FAN RIGHT
Aashish Karki (1 day ago)
1.25x
Rogue Beast (1 day ago)
Nickleback is fuckin awesome
Marku k (1 day ago)
Fuck in tyrol an Aidstussy full with marokkis
xEnigma (1 day ago)
2019 ?
João Batista (1 day ago)
0:40 this is Roy purdy father
Aria Landman (1 day ago)
why u got a 12 car garage when you gOt fIfTeEn CaRs?
Michael (1 day ago)
1:01
Ferdinand Vanko (1 day ago)
Dont read Your 2019 has been cursed with witches and wizards like to be uncursed
Xhale D (2 days ago)
1:01 yw
Mr. Anderson (2 days ago)
Ladies. Learn that move at 4:01.
Darth Vader The Hater (2 days ago)
Its funny how half the people lip syncing this already have the rockstar life
ShubMessi (2 days ago)
2019 Lets goo 😂👍
Colt :CKG:Ranch (2 days ago)
2019??
Merkurs Derverdson (2 days ago)
Paul a Wall is a wigger.
Erik Wells (2 days ago)
Holy Hell...this holds up well. Had me crying it was so funny and true. Nickelback... My guilty pleasure. The cameos are classic.
thanos o fodão (2 days ago)
can you identify all the famous people who appear in this videos?
peanutbutterboi (2 days ago)
AnYoNe wAtcHiNg iN 2019
Arkane (2 days ago)
My earliest memory memory is standing in a gift shop shouting these lyrics at the top of my lungs .
Chip Barkhouse (3 days ago)
dude can sing. - Chip Barkhouse The Drummist
shaki essex collins (3 days ago)
3:30sexy and 2:29
•Wilson CM• (3 days ago)
*2* *0* *1* *9* *?*
Olibob (3 days ago)
No
Anirban Nayak (3 days ago)
2019 anyone ?!?!?!?
Olibob (3 days ago)
No
G 6 (3 days ago)
Am I the only one that tears up during this song? I think it shows the dark, haunting side of the celebrity life...
azrakelz66 (3 days ago)
Shout out to chuck liddel
RED RANGER (3 days ago)
The early 2000s were so much simpler than 2019 :(
Kathleen K (3 days ago)
Your music was perfect!!! Fucked yourselves up I miss you
Kathleen K (3 days ago)
Didn't you die!!!
2019
Juerqen (3 days ago)
When the world was a nice place
Juerqen (3 days ago)
LOCK AT THIS GRAPH
Eva Riddle (3 days ago)
Rockstar Nickelback I'm through with standin' in lines to clubs I'll never get in It's like the bottom of the ninth and I'm never gonna win This life hasn't turned out Quite the way I want it to be (Tell me what you want) I want a brand new house on an episode of Cribs And a bathroom I can play baseball in And a king size tub Big enough for ten plus me (Yeah, so what you need?) I need a a credit card that's got no limit And a big black jet with a bedroom in it Gonna join the mile high club At thirty-seven thousand feet (Been there, done that) I want a new tour bus full of old guitars My own star on Hollywood Boulevard Somewhere between Cher And James Dean is fine for me (So how you gonna do it?) I'm gonna trade this life For fortune and fame I'd even cut my hair And change my name 'Cause we all just wanna be big rockstars And live in hilltop houses, drivin' fifteen cars The girls come easy and the drugs come cheap We'll all stay skinny 'cause we just won't eat And we'll hang out in the coolest bars In the VIP with the movie stars Every good gold digger's gonna wind up there Every Playboy bunny with her bleach blond hair And well, hey, hey, I wanna be a rockstar Hey, hey, I wanna be a rockstar I wanna be great like Elvis without the tassels Hire eight body guards that love to beat up assholes Sign a couple autographs So I can eat my meals for free (I'll have the quesadilla, ha, ha) I'm gonna dress my ass with the latest fashion Get a front door key to the Playboy mansion Gonna date a centerfold that loves To blow my money for me (So how you gonna do it?) I'm gonna trade this life For fortune and fame I'd even cut my hair And change my name 'Cause we all just wanna be big rockstars And live in hilltop houses, drivin' fifteen cars The girls come easy and the drugs come cheap We'll all stay skinny 'cause we just won't eat And we'll hang out in the coolest bars In the VIP with the movie stars Every good gold digger's gonna wind up there Every Playboy bunny with her bleach blond hair And we'll hide out in the private rooms With the latest dictionary of today's who's who They'll get you anything with that evil smile Everybody's got a drug dealer on speed dial Well, hey, hey, I wanna be a rockstar I'm gonna sing those songs that offend the censors Gonna pop my pills from a Pez dispenser Get washed-up singers writin' all my songs Lipsync 'em every night so I don't get 'em wrong Well, we all just wanna be big rockstars And live in hilltop houses, drivin' fifteen cars The girls come easy and the drugs come cheap We'll all stay skinny 'cause we just won't eat And we'll hang out in the coolest bars In the VIP with the movie stars Every good gold digger's gonna wind up there Every Playboy bunny with her bleach blond hair And we'll hide out in the private rooms With the latest dictionary of today's who's who They'll get you anything with that evil smile Everybody's got a drug dealer on speed dial Well, hey, hey, I wanna be a rockstar Hey, hey, I wanna be a rockstar
Y J (4 days ago)
CHECK OUT! (Rapper/ Guitarist) YJ - The Movies https://youtu.be/nfKMVYzotT8
S9 Z (4 days ago)
Anyone from 2019 January?
Theresa Parrish (4 days ago)
I dont want to be a druggie rock star etc. I want them to die as soon as possible like Elvis!! Lol.rip losers
Seb Dunleavy (2 days ago)
Theresa Parrish then what the fuck are you doing here
Flykope (4 days ago)
Oh hell yeah, I love the Chicago parts, not too bad
yomo (4 days ago)
Mmmmm song flows good but the chorus is generic :(
best rock song
Michael Closson (4 days ago)
Nickleback is pretty gay but this is a diamond in the ruff
Quinn Thou (4 days ago)
This Video Was So Lit 🔥🔥🔥
RelaxAlex (4 days ago)
Any one here at 2019 January 13th 5:13 with their phones at 86th present?
Haroon Mahmood (20 hours ago)
17th Uk
David Nasr (23 hours ago)
76 but sure
ukm37 (1 day ago)
16th. 97 percent.
Dylan Green (1 day ago)
Im here at january 16th 2019 at 10:45pm
Thebadmemebandit Yt (2 days ago)
RelaxAlex bro
Fergus Gault (4 days ago)
This is actually a good song
2019 boys anyone else
Lukáš Perkner (4 days ago)
Tik Tok❤🔥
Jackie Curry (4 days ago)
Not good song
sachin sirsat (5 days ago)
Damn comments section is fucking a calendar, this song is eternal.
Suvadeep98 (5 days ago)
Most hated band of all time !!!!!!! But I love this band !!!!!!
hey bro!!! (5 days ago)
13 January 2019
peteandalie (5 days ago)
Sunday January 13, 2019 @ 18:04 GMT+9.5 - anyone?
😎😎😎😎2019
Rachel Billings (5 days ago)
I hate this song
Noah Vance (5 days ago)
Hell yo i love this
Wanderson Silva (5 days ago)
Brasil on 2019
alf2015 (6 days ago)
ok, rockstar.
lily jane hopper (6 days ago)
I was born knowing the lyrics
eeey bruda (6 days ago)
2:31 Hit Or Miss.
Hodan Muse (6 days ago)
Who came here because of Roy Purdy?
Austin Forbush (6 days ago)
Ya just watched it like 50 times
King Kong (6 days ago)
yes, I know her from pictures. I figured that was why I was punished. She was the most beautiful one. I was a runt sick kid predestined too be used as an object, then product for people who hated me without knowing me. I am not a person too them. I won't assimilate because their wrong and I am right. Your secret got my kid tortured and murdered for yaw's self glorification and amusements while hiding yaw's real agendas and how yaw fell into this animalistic rationale and parasitic approach on morals and ethics is seconded only by Penguins lazy fatass. I took Bayer/Ross- Rothchild's drugs and your power because your all dying not escaping or pulling a fast one, Savannah. Kovalchick, Williams, Dugal, Cannon, Cook, Ford and Parker here is the game at random on all Musician's involved at your live stage when if I decide or yaw don't listen too me. Every Artist marked by the Beast in front of his/her fans they will be transmutated into a hideous mutated creatures by the one thing they coveted more then life. This punishment is eternal and everlasting your viscousness against a friend of the Earth. We read of him in the Bible. I knew him as Son, my Love, Little King Solomon. In the name of Almighty God have no mercy on their Souls. Drake Gabriel, I love you and miss you everyday. I am innocent, will yaw murder me, please. I wish too never be reborn or awakened again. Thanks for the fun..
Alex Cooper (6 days ago)
Man, I forgot how hot Kendra was back in the day
sukintitties (6 days ago)
Jan 2019. I'm still listening and loving.
Elysse Thomas (6 days ago)
The one song that everyone feels... that want money like that... ❤️❤️ well yeah me too... so work for it... 😎💩
The Kid (6 days ago)
Suck cock you Canadian motherfuckers!!!! These boys suck big black cock A boys!!!!
Stephen Dwyer (6 days ago)
Only Problem is they are Canadian Take Off eh! All the Way.......Hose Head!
You have no clout _ (6 days ago)
15 cars
xpatriotkiwi (6 days ago)
Social Media Anthem
ProgamerFortnite Lama (6 days ago)
Waht is that so bad i dont like it im sorry
Dan Eggleton (6 days ago)
1:24
hayley morgan (6 days ago)
"We'll all stay skinny cause we just won't eat"
Emi Nicole (7 days ago)
2019❤
USMCArchAngel03 (7 days ago)
Every time I upgrade my headphones this song gets worse.
Oak (7 days ago)
1:40 damn can't believe Meek Mill went from being in this music video to actually making it in the music game!
R. Byze (7 days ago)
Figures Kid Rick would lip sync, “Everyone has drug dealer on speed dial “. 👊
László Grácsmann (7 days ago)
the second video with the most stars in it....first one is we are the world :)
Wolvsy (7 days ago)
its better on speed 1.25
luiz meira (8 days ago)
beautiful girls
you tube (8 days ago)
old but gold
Thug Life (8 days ago)
Money is evil only people who wants to be famous are attention seekers dont get led in to a false sence of security
dorian gray (8 days ago)
hugh hffner bunnys playboy cryystal kindly myers nna nicole smith rip angell this is america man land fredom everybody wanaleavebig house aprtaments bunny playbooy playmate meet cold ber whuiisky give him sexy chick playboy call la maybynot guarante dream make true hugh hfner love you bunnys kiss playboy doors open wide my heart to legendary classic rockboy
Chukk Dawg (8 days ago)
2019 everybody got a drug dealer on speed dial
Constantina Davis (8 days ago)
Yahoo like Nick back Rockstar 👏👏👏👏👏👍👍
Matias Salcedo (8 days ago)
Para mi esta es la mejor canción de nikelback
Alluma Nati (8 days ago)
Dr. Gumaric: I know, you caught me in a lie, saying I was done messaging, & just watching YouTube for my own eyes, only... XP
Jeff Inman (8 days ago)
Awesome song keep it up
The Metalhead Gamer (9 days ago)
Ah the only good Nickelback song
Anonymous User (5 days ago)
There is no good Nickelback song lol.
Nitz Toliao (9 days ago)
2019 da best
lame dead (9 days ago)
When you actually know the stars names without thinking
Doctor Satan (9 days ago)
Still wanna be a rockstar in 2019

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.