HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: Natalie Coppes

I HAD NO FRIENDS! Q & A

3034 ratings | 76630 views
So this is my first OFFICIAL youtube video, and I am so so excited! Oh am I not wearing a shirt?? Whoops! Anyways, I hope you guys enjoy learning a little bit more about me, I've been kind of a mystery. This was super fun to film and I can't wait to make more videos, make sure you leave in the comments what you would like me to film next :) Social media: Instagram- http://bit.ly/INSTAGRAMNATALIE Twitter- http://bit.ly/TWITTERNATALIE Snapchat- natalieecoppess
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (699)
Rosisode Vlogs (16 days ago)
Another Q and A
Ryken Watson (1 month ago)
2 things she’s naked and she is so so hot
Ninja Jr (7 months ago)
Dose she have a shirt 👚 on?
toxic gamers (7 months ago)
Happy birthday nat🎂🍰🎈🎉🎊
Chris Smith (9 months ago)
I love us YouTube video's
It looked like you Were naked but I dont believe that You were
Kali Acosta (10 months ago)
I'm from Carlsbad 🙋🏼❤️
Roberto Martinez (11 months ago)
Have a graet birthday
Alice S (1 year ago)
My happy place is the dollar store. Where I cry in the shopping carts while shoving Twinkie’s in my mouth...
OTOMATIC (1 year ago)
Don't worry, I don't have friends either
Ethan Gablonski (1 year ago)
1:26 Natalie your just like my sister she's nineteen and she hasn't moved out
idhification (1 year ago)
Im confused if your nude or not
autum anuszewski (1 year ago)
Do u have a daughter?
Oskar Elmquist (1 year ago)
<3
blake ferguison (1 year ago)
Why are you naked
Good Hey (1 year ago)
Hey
Anil Khumancha (1 year ago)
Pink pussy
Brenda Haywood (1 year ago)
are you waring clothes
Lps girl X Roblox (1 year ago)
HAPPY BIRTHDAY
Christian Barron (1 year ago)
Trash
PugMaster19 (1 year ago)
Just saying but..... WHY ARE YOU NAKED!???
Lindsey G (1 year ago)
Btw: your so pretty!
Lindsey G (1 year ago)
Haha! I'll be 24, thats old. Thats how old I am lmfao
Crisbel Lopez (1 year ago)
Do u speak Spanish?
Siobhán Bayertz (1 year ago)
24 is not old. It's just older.. I mean I'm 25. I'd consider over 90 old.
elena sturges gomez (1 year ago)
Pleeeease make a vid all about ur piercings❤️❤️ur so pretty, I love uu😘
dirtroad809 (1 year ago)
Do you eat junk food
Thorton Lewis (1 year ago)
SCREW STARBUCKS ITS WAY TO EXPENSIVE
Foxy the fox pirate (1 year ago)
Show some body parts
Jordan Day (1 year ago)
Happy birthday beautiful hope you had a good day
Barbara Oconnell (1 year ago)
Aye my birthday Was on the second of September
JARED TINNIN (1 year ago)
Same thing is happening to me I feel you
Lucas Schanz Vlogs (1 year ago)
Hi
Seth Richie (1 year ago)
ur so cute happy late birthday
Floris de Vin (1 year ago)
Are those panties on the right in the background?
Xavier Diaz (1 year ago)
ThEn wTf how old was Ur bF
Xavier Diaz (1 year ago)
WtF ur 19
Faith In Makeup (1 year ago)
OMG SAME IM OBSESSED WITH ZAC EFRON
Tristan_ Adamson_13 (1 year ago)
Sounds like a porno!
luis (1 year ago)
lmao Capron smashed
luis (1 year ago)
bruh I’m 5’2” and I’m in 8th grade
Ember_skillzz (1 year ago)
❤️
jvou nick (1 year ago)
Do vlogs plz
Mason Weber (1 year ago)
Stand up lol
jacob mckibben (1 year ago)
aye im from cbad
LOUI’S MC (1 year ago)
Gostosa
Onewheelharvz (1 year ago)
Your nipples are pink 2:06
Doge Sanity (1 year ago)
where is capron funk?
Dāniels Zemke (1 year ago)
OWH i late to cogratz on your bday , but i want to say , you rly cute 😍😍😘
Panda (1 year ago)
I wanna give her all my 12 inches
Cooperrucker Offical (1 year ago)
stand up
Cooperrucker Offical (1 year ago)
jk i respect women
Grady Rose (1 year ago)
Have u had sex with capron?
Jahan zaib (1 year ago)
lol meaning please tell me
ikingshoaib TIKTOK (1 year ago)
Love❤️ u
Rosie Hodgens (1 year ago)
CLICKBAIT GAME STROOOOONG
Tyler Ingram (1 year ago)
Happy birthday for ages ago
Mech Droid (1 year ago)
Your super cute and happy birthday! 🎈🎂🎈🎆🎇🎉🎊
Lemme smash
Tim Mahler (1 year ago)
Are you and Capron still dating?
Richard Tapia (1 year ago)
“Because their fake...shhhhh” 😭😭😂😂😂 y’all
Daniel Hernandez (1 year ago)
Happy late bday
bakedcarnival 76 (1 year ago)
What happened to capron
Colton ZAWADA (1 year ago)
Why aren't you and capron dating anymore?
wyatt _ (1 year ago)
She's actually super short. Does that mean capron is short too?
Noah Durand (1 year ago)
i like your tattoos and have a great birthday. and remember me from caprons video
Noah Durand (1 year ago)
are you even wearing a shirt
Georgia Fisher (1 year ago)
Are you single?
Louis Satherley (1 year ago)
Did she brake up with Capron? I'm so confused 😂
i MATTH3W (1 year ago)
Are you still with capron?
April Cruz (1 year ago)
play hide and go seek with capron at target
Bella Marie (1 year ago)
Yes 24 is old your boyfriend is that same age
Sawyer Casarez (1 year ago)
Are you and capron still dating
Emily Padgett (1 year ago)
what happened to you and Capron???
LiamM MB (1 year ago)
7:29 boobs :)
-yves- gg (1 year ago)
These video was soo awkward but funny at the same time😂
Caleb French (1 year ago)
Wait? Capron is 24 and nat is 19? Jeez
Albie Fowler (1 year ago)
Do a vid with capron
James Clift 7 (1 year ago)
Your 19 I thought u were like 26
Jarrett Morgan (1 year ago)
You are so gorgeous 🤤
Logan Cisneroz (1 year ago)
You're so fine anyone is lucky to have you
MuMuCow8 (1 year ago)
I'm excited for you and this channel! XD
Benjamin Sendrey (1 year ago)
Mystery woman😩😩😩. Why did what happened with Capron happen
Madison Motte (1 year ago)
man, I remember going to middle school with you! I was will remover how you right! Weird I know haha.
James Corsetti (1 year ago)
Dirty never have I ever
Bust3d (1 year ago)
Add background music, just a tip..
ThatOneGamer (1 year ago)
I wanna see you naked!
Brooke Tyler-Paris (1 year ago)
Are you still with capron ? ❤️
Jory Goodwin (1 year ago)
Is she still with the funk bro guy
Jory Goodwin (1 year ago)
Capron
Thymios Thanos (1 year ago)
You are the best😍😍
Lucky Mud (1 year ago)
Why did you and capron break up??
Caden Parker (1 year ago)
I like your personality! If you're comfortable enough, would you mind making a video on why exactly you and Capron didn't quite work out? If not, completely understandable.
hannah marie (1 year ago)
I want to see a collaboration with the funk bros 😭😂💀
yarden 1390 (1 year ago)
I love you you are priti
TheReaper (1 year ago)
Are u and Capron still dating
Chronic Snipess (1 year ago)
Please make another video! Please, your already great at it
Kyle Campagne (1 year ago)
What happened with you and capron
Explosive Matrixx (1 year ago)
Is she not with capron
Elevandroid Gaming (1 year ago)
where's your perfect boob? can i touck your boob?
GAURAV NEGI (1 year ago)
A question - The best thing about being a "GIRL" _______________
FranJavier (1 year ago)
I was about to write you that you definetly should do a channeland look, you are here now hahaha crazy Nat in next videos please hahaha Happy Birthday by the way

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.