HomeЮморRelated VideosMore From: The Tonight Show Starring Jimmy Fallon

Lip Sync Battle with Tiffany Haddish

89091 ratings | 4679584 views
Jimmy faces off against Tiffany Haddish in an intense lip sync-off to songs like Post Malone's "Psycho" and James Brown's "Get Up (I Feel Like Being a) Sex Machine." Subscribe NOW to The Tonight Show Starring Jimmy Fallon: http://bit.ly/1nwT1aN Watch The Tonight Show Starring Jimmy Fallon Weeknights 11:35/10:35c Get more Jimmy Fallon: Follow Jimmy: http://Twitter.com/JimmyFallon Like Jimmy: https://Facebook.com/JimmyFallon Get more The Tonight Show Starring Jimmy Fallon: Follow The Tonight Show: http://Twitter.com/FallonTonight Like The Tonight Show: https://Facebook.com/FallonTonight The Tonight Show Tumblr: http://fallontonight.tumblr.com/ Get more NBC: NBC YouTube: http://bit.ly/1dM1qBH Like NBC: http://Facebook.com/NBC Follow NBC: http://Twitter.com/NBC NBC Tumblr: http://nbctv.tumblr.com/ NBC Google+: https://plus.google.com/+NBC/posts The Tonight Show Starring Jimmy Fallon features hilarious highlights from the show including: comedy sketches, music parodies, celebrity interviews, ridiculous games, and, of course, Jimmy's Thank You Notes and hashtags! You'll also find behind the scenes videos and other great web exclusives. Lip Sync Battle with Tiffany Haddish http://www.youtube.com/fallontonight #FallonTonight #TiffanyHaddish #JimmyFallon
Category: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (4139)
Vincent Star (11 hours ago)
Tiffany my respect and love to you
Maniacs Los Disples (20 hours ago)
I LOVE TIFFANY HADDISH AND JIMMY! THEY ARE BOTH SO FUNNY!! TIFFANY IS SO DOWN TO EARTH AND SHE DESERVES ALL OF THE SUCCESS SHE CAN GET IN HER LIFE!!!
Time Definite (1 day ago)
She needs a new dance!
lke Mce (1 day ago)
I was thinking tiffany was going to rip her shirt off..and..she does have a nice booty.. Damn
Crystal Watson (1 day ago)
She did that hunny..PERIODT👏😂😂😙🌟🌟🌟👍👍👍👍
Sam Sam (1 day ago)
Jimmy Fallon did not know what to do when Tiffany haddish got ghetto lol. He probably didn't know Jack squat about that song lol.
Roleke Roll (2 days ago)
Love that bitch she had a gold sunny soul!!
Faraz Faru (2 days ago)
But still Emma stone 😍😍😍
lizeth loyal (2 days ago)
El mejor que he visto!😍
A HK (3 days ago)
What 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
K arena (3 days ago)
I LOVE THIS WOMAN
Dulcelina Cabral (4 days ago)
I dropped my drink and pee a little when came out as James Brown Legend 🕺🕺🎤🎤🎤🤣🤣🤣😃🤣 HEY YA'LL I THINK I NEED DEPENDS😛😛😝😝
Dough21 (4 days ago)
Tiffany Haddish is going to be a BIG STAR! She is talented and funny as all get out. I wish they’d give her Jimmy Fallon’s job - he’s just not anywhere near as funny as he thinks he is.
sabrina miller (4 days ago)
Tiffany can dance
Vanessa Sini (4 days ago)
Shiiii!! Tiffany gangsta!! The leather jacket and all! She went old school 🔥🔥🔥 Goose bumps!! Crip walk on heels🔥❤️🥰
omri cabaza (5 days ago)
She just killed it. She should do a remake to ciara's "oh" music video with those moves.
Kim Y Stands2 (5 days ago)
They a fool!!
Cosmic Creepers (7 days ago)
If a White actress did what Tiffany did, this would have close to 100 mil views.
Tiffany is a one sexy Lady. Mmmmh mmmmmh 🤗 and she got humour 😍
Mary Daly (8 days ago)
Love the show jimmy kimmel great show keeeeeep on .
Mizou MM (9 days ago)
Finally i’m in the right place on YouTube, thanks god 🙏
Tran Fam (9 days ago)
Jimmy's first song= fish on land😂😂😂🐟🐟🐟
Mouth open wide open watching Tiffany she kilt lip sync omg to funny and talented
The RGD (9 days ago)
Jimmy has the best job in the world
Candacia Carroll Lake (10 days ago)
She a boss man💖💖💖💖
Natilie Booker (11 days ago)
😂😂😂😂👏🏾👏🏾👏🏾😂😂😂😂
Jamaican Sagittarius (11 days ago)
Mi rate fa woman ya
M Azzopardi (11 days ago)
Cringefest.
De lis Bijou (12 days ago)
I love that she had the audience out of their seats!!
Brunna Sant'anna (13 days ago)
she was extremely sensational. 🤤👏
Tink Tink (13 days ago)
Tiffany killed that yazzzz 😐😐💊😄😄😄
Bagulho Doce (13 days ago)
This lady 😩😂😂😂
De lis Bijou (13 days ago)
Love it! She was jamming to Afro puffs!!
Snow Poodie (14 days ago)
Tiffany Haddish Is A Fine Ass Comdien Shes Very Entertaining Female This Classic Jimmy Fallon Be Doin Crazy Shit
Snow Poodie (14 days ago)
She Got Ass For Dayz Too
Giselle Benitez (15 days ago)
On slay it don't spray it episode with shawn mendes jimmy didn't slay psycho but now he's lip syncing it?? 😂😂
Milli Onare (15 days ago)
TIFF GIRL YOU SURE CAN DANCE, YOU SO FUNNY.
because0011 (19 days ago)
Omg Jimmy has two left feet
Ray of light (19 days ago)
amazing
jessica Coss (20 days ago)
Melissa McCarthy and her are the best 😁😁😁
westk305 (21 days ago)
Was this before or after you bombed in Miami
Jartel hayes (24 days ago)
😂🤣👍🏿👏🏿love it.
Clinton Malcolm (24 days ago)
I watch this like a million times
Easterina Afa (24 days ago)
Things she did ? That 😭🤝😍
Arvella Watson (24 days ago)
She Busted Out Loved It, But We Know Why She Wore that Big Coat To Hide Her Noticeable VPL .
Aj Bj (24 days ago)
Tiffany is life
Aj Bj (24 days ago)
OMG I fuvks with Jimmy he hit post Malone tho
Egg Plantz (25 days ago)
Tiffaaaany okay 😂😎
Egg Plantz (25 days ago)
Jimmy stupid..😁
amelia (25 days ago)
Anyone watch Celebrity Lip Syncing on The Tonight Show? It's the end of culture. Culture's over, everybody. We lost. This is entertainment. How is this entertainment? People we've seen too much of mouthing along to songs we've heard too much of. And this is the bread and butter of American television. And it's always one of two things on celebrity lip-syncing. It's either a male celebrity lip-syncing to a woman's song... [fake laugh] "But he's not..." ...Or it's a rich, young, white actress ironically lip-syncing to a hip-hop song. "[fake laugh] Fuck the police coming straight from the underground. Can you believe this song was once an honest articulation of class struggle? [fake laugh]" Fuck these people. How dare they think that them fucking around is worthy of your attention? Them playing Pictionary? Your attention's a valuable thing. I worked for three years to get it for an hour. And I barely get there. [silence] See? -Bo Burnham
Mark Burgess (25 days ago)
go Tiffany....you slay...you lit.....nikki minaj got nothing on you booh. yeah show those wanna be gansters wat a real one is..xo
Isaiah Freeman (27 days ago)
Go tiffany
Miss Blonderose (28 days ago)
She had me in tears 😂😂😂😂😂
Xoxo Dee (28 days ago)
How can you not Love her cucu ass 😂😂
She’s sooo beautiful....
Jazzy T (29 days ago)
Crip walked in hills and killed it! Tiffany did that. Jimmy funny as always. Groove in the heart that’s my song too!!
valerie salinas (30 days ago)
🔥❤️💅best ever lip sync battle competitor TaffiNy HadDisH aYEE💃🏻
Jaenats Salmon (30 days ago)
Love this
Almeta Freeman (30 days ago)
LoL 😎😜
saditha benjamin (30 days ago)
😂😂... love you Tiff
Free2016 (1 month ago)
I love Tiffany - but can't stand Jimmy anymore. Except for an occasional great guest, late night is really awful nowadays - all of them.
NclinedMuzaclly (1 month ago)
That crip walk tho lol
KB Channel (1 month ago)
can you do lip sync battle with selena gomez
Shavonne Braziel (1 month ago)
Wow... I can't get enough of this hilarious & talented.. Genuine Sistah 😂
Heidi K (1 month ago)
Tiffany was on point with those songs
Helen alice faye (1 month ago)
Damn they both went all out on this one!
Nadia Reis (1 month ago)
The james Brown parody was the best.
Evangeline Jarin (1 month ago)
😍😍😍😍😍
Yaniro Rodriguez (1 month ago)
She fkn KILLED it!!! Jimmy too! Always! Seen it when it aired. Never get enough of it. Love them!
Melina Patterson (1 month ago)
She’s a good dancer!
Ronnie Davis (1 month ago)
Now that was good and funny
Samuel Zogbo (1 month ago)
I’m so in love with Tiffany, wish she was not marry.
John O'Neill (1 month ago)
I get confused these days. As a white guy, am I racist if I think she's hot?
Sharhonda Kirksey (1 month ago)
How did she do that in high heels
Todd Williams (1 month ago)
She actually sounds like James Brown too
J Wesley Knight (1 month ago)
Tiffany Haddish is Hilarious!!!!
funny videos show (1 month ago)
Yess lady rage
funny videos show (1 month ago)
My God diss fool🤣
Frank Enstein (1 month ago)
That bitch is not funny. Do some porn or cooking
D_C Thethird (1 month ago)
Tiffany Haddish is so attractive and very entertaining
Brian T (1 month ago)
Katt was right
Smiley L (1 month ago)
I love Tiffany Haddish. She always makes me laugh.
DejaAdor (1 month ago)
Jimmy one of us or what lol
caribbean rasta (1 month ago)
Gta 5 brought me here Afro puffs
Quediantter Kids (1 month ago)
Fallon so cute...& funnie....they both did real good..
Crissy criss (1 month ago)
Tiffany come ya muma 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Carl Jackson (1 month ago)
You fools are crazy. Damn Tiffany you fine.
Jenny S (1 month ago)
Yup, I’m definitely gay. Tiffany in them leather pants 😍😫❤️❤️
Jacque Edwards (1 month ago)
IffanyHdont b act in sothristy
kassard1 (1 month ago)
If I had just started watching whilst Tiffany was doing Afro Puffs I would've believed that was her singing. She was on point in every way. Syncing, dancing and passion. Damn.
Felecia Kinmon (1 month ago)
Tiffany Haddish SOOOOOOO talented talented talented talented
Sherill Claggett (1 month ago)
Go head Tiff.. Afro puffs. Ayyyyeeee
Kayla Mannett (1 month ago)
Shawn Mendes should do this!!
Willie Jones (1 month ago)
Awesome
Zac Wilkerson (1 month ago)
Fuck that dumb bitch
jay man hunter (1 month ago)
do not do that fuck you
elaine phleps (1 month ago)
Omg got james brown down too a tee. You go girl.
Virtuous Lady (1 month ago)
lolololol
Melissa Hore (1 month ago)
Geddit gurrrrrl
FUCKME (1 month ago)
She is hot
Kaylaa Michellee (1 month ago)
i thought i was watching tina turner @ 6:14 i guess thats tiffany turner 😂
epifania olive (1 month ago)
When she started, I said.. awww hell naw she straight crip walking😂😂😂 I love her, she's so funny, and she hood😍

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.